Blog
sklep z naklejkami

Wyklej.com – sklep z naklejkami

Nasza agencja już od kilku lat zaopatruje klientów biznesowych we wszelkiego rodzaju naklejki reklamowe. Dokładnie rok temu zaczęliśmy się zastanawiać – dlaczego nie dostosować tych produktów pod klienta indywidualnego? Tak właśnie powstał sklep z naklejkami Wyklej.com

Marketing

Jak zabrać się za marketing

Rozpoczynając przygodę z własną działalnością musimy najpierw przebrnąć przez wielki mur zwany biurokracją. Później pozostają bardziej przyjemne rzeczy – praca (już możesz robić to na czym znasz się najlepiej), zarządzanie pracownikami i zajmowanie się marketingiem. Dziś skupimy się na tym ostatnim.

Wena – Pojawia się i znika, taka jej taktyka…

Siedzisz i odbijasz się od jednego zlecenia do drugiego. Wszystko leci płynnie jak woda z wodospadu. Nagle dostajesz świeżutkiego klienta, pół strony wytycznych, gdzie nic nie składa się do kupy. Posiadasz jedynie logo, które nijak nie będzie współgrało z koncepcją nowoczesnej strony, o której wspomina. Czytasz pierwszy akapit trzy razy, aby zrozumieć o co w ogóle chodzi, przechodzisz do drugiego, który nijak się ma do poprzedniego… A gdy przedzierasz się przez gąszcz niespójnej treści, czeka na Ciebie główna myśl: „Strona ma być bardzo ładna, wyjątkowa. Liczę na inwencję twórczą grafika”. Czytasz kolejny raz całość, bo myślisz że całość ma ukrytą głębię… aż w końcu nie wiesz za co się zabrać.

Każdy ma PRAWO na perfekcyjną identyfikację

Musimy być szczerzy. Stanęliśmy w obliczu prawa… i tak jesteśmy WINNI!
Winni utworzenia logo
Winni stworzenia strony internetowej
Winni zaprojektowania materiałów reklamowych
.
.
oraz Winni zadowolenia naszego klienta Podkarpackiego Centrum Doradztwa Prawnego.

Przyznajemy się do winy, ale za nic nie okażemy skruchy!

Wspólnymi siłami, przedzierając się poprzez zaułki prawne i wytyczne naszego klienta stworzyliśmy pełną identyfikację firmy PCDP.
Wynikiem tego została zaprojektowana i zakodowana strona www.pcdp.pl.

Wydruki – do kosza czy do portfela?

2400 lat p.n.e. w Egipcie zaczęto odbijać stemplami znaki na glinianych tabliczkach (takie ulotki kolportowano prawdopodobnie przy użyciu taczek 😉 ). Druk w formie podobnej do tej którą znamy dzisiaj pojawił się w Chinach w okolicach 105 r. n.e. Natomiast w ostatnim 100-leciu, pojawiło się wiele nowych kanałów komunikacji, telewizja, internet, urządzenia mobilne, social media itd.

Strona 3 z 41234

Rekiny Reklamy są właścicielami marek